Isnin, 1 September 2014

PRODUK CATALYST DAN KELEBIHANNYA :-



PRODUK CATALYST DAN KELEBIHANNYA :-
4 JENIS MINYAK KELAPA DARA (VCO)
1-      VCO SOFTGEL/LIQUID PURE : menyokong imunisasi / mengurangkan berat badan / melembut dan melicinkan kulit / menambah tenaga / mengurangkan ruam dan kahak bayi / menyihatkan badan.
2-      VCO +ORGANIC ARGAN OIL : membantu kecantikan kulit serta menyihatkan rambut dan kuku agar tampak lebih berseri dan bersinar.
3-      VCO+ APRICOT KERNEL : membantu merawat kedutan, stretch mark, sembap bawah mata, merawat kanser, mengurangkan kesakitan sendi serta memudahkan penurunan berat badan.
4-      VCO+ BIJI DELIMA : menstabilkan gula dalam darah, awet muda, melawan serangan kanser, mengawal paras kolestrol dan amat sesuai untuk ibu mengandung dan menyusu.
PRODUK-PRODUK HOT SELLING CATALYST:-
5-      COLLAGEN PREMIUM : mencerahkan kulit, mengurangkan masalah kulit berminyak dan melembapkan kulit yang kering, mengurangkan kedutan dan membantu menghubungkan tisu tisu dalam tubuh.
6-      COLLAGEN AMBIENCE : merawat masalah kulit dari dalam seperti jerawat, jeragat, kulit kusam, liang pori terbuka, kulit gelap dan tidak berseri. KESAN SEAWAL 1 MINGGU PERTAMA PENGAMBILAN!
7-      COLLA C : mengawal tahap kolestrol, booster kepada collagen yang diambil, merawat demam, mengatasi tuberculosis dan mengatasi kencing manis
8-      FIMME VITA : mengecutkan Rahim, melegakan panas badan, menaikkan seri wajah darah –dinasihati untuk mengambil air masak selepas men vita selesai dihisap dan diamalkan pengambilan 2-3 kali seminggu secara berterusan supaya kesan adalah maksima
9-      MEN VITA : memberi tenaga tambahan, meningkatkan keinginan sex atau tenaga batin, melancarkan aliran darah –dinasihati untuk mengambil air masak selepas men vita selesai dihisap dan diamalkan pengambilan 2-3 kali seminggu secara berterusan supaya kesan adalah maksima.
10-   MEXOREA : mengatasi masalah keputihan, senggugut dan melancarkan kitaran haid
11-   MINDSTAR : menguatkan daya ingatan, membentuk sifat positif, matang dan konfiden dan membantu otak berfungsi ke tahap maksima
12-   FIBER DRINK : membantu system penghadaman menjadi lebih kuat dan sihat, membersihkan usus, membuang toksin, merawat kencing manis .
13-   HAIR SERIES : merawat rambut rosak, bercabang, mencegah kelemumur, menguatkan akar rambut , menghitamkan dan melebatkan rambut.
14-   CUR V : mengurangkan berat badan secara natural dengan process pencairan lemak melalui formula FABULESS. Rasa yogurt strawberry yang sedap dan mengenyangkan.
15-   C-ZYME : pengambilan selama 13 minggu menyaksikan perubahan yang jelas dalam membantu melancarkan peredaran darah ke jantung, mengaktifkan system limfa dan hati.
16-   C-PRESSI : anti kebimbangan, kemurungan dan mampu mengurangkan keresahan, kemurungan dan memudahkan tidur dengan lena.
17-   VC PLUS : membantu mencegah rabun, mencantikkan mata agar tampak lebih bersinar
18-   ENZYLINE : mengurangkan selera makan, meningkatkan metabolism dan menambahkan tenaga.
19-   C-FLEXIA : membantu dalam mencegah radang serta mencegah kerosakan tulang rawan dan sendi serta menghalang proses inflamatori dan meningkatkan bekalan darah ke sendi

Cara order :
Sila sms/ whatsapp / email sahaja. PM page akan dibalas lewat
011-15725824 efa catalyst
fb : Cik Efa Shafiika
instagram : efa_catalyst
hantarkan detail berikut:
-Nama
-Alamat
-No tel
-Order

*sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli/ agent, anda perlu membuat pembelian pertama menggunakan harga retail terlebih dahulu melebihi rm150 dan anda layak menggunakan harga ahli untuk pembelian seterusnya

0 ulasan:

 

Copyright © 2011 Reserved to Cik Efa
Design by Cik Kumbang