Jumaat, 10 Januari 2014

CATALYST NEW PRODUCTS (RETAIL PRICE)

assalamualaikum.. bersawang sawang dah blog ni lama xberusik.. ngeee.... sorry busy sangat!
okay efa nak bagitau.. CATALYST MENGELUARKAN 9 LAGI produk baru :) 6 daripadanya jenis KUNYAH YANG SANGAT SEDAP dan 3 lagi jenis VCO SOFTGEL HIGH ANTIOXIDANT SERIES :)

SENARAI HARGA RETAIL :-

a- PRODUK KUNYAH / CHEWABLE

-  produk ini dimakan secara KUNYAH
- sebotol mengandungi 60 BJI dan bertahan selama 1-2 bulan bergantung kepada bil. ambilan
- harga adalah sama untuk SELURUH MALAYSIA

1- COLLA C (formulated for skin) : RM59.90)
2- ENZYLINE (formulated for weight management) :RM119
3- C-FLEXIA ( formulated to generate more collagen and prevent joint problems) : RM89.90
4- C-PRESSI ( formulated for stress management) : RM89.90
5- C-ZYME (formulated for healthy heart and to reduce cholestrol) : RM89.90
6- VC PLUS (formulated for eyes treatment) : RM69.90

VC Plus- Mengandungi Omega 3 dan Lutein untuk memastikan mata berfungsi dengan baik, sesuai untuk yang rabun. 

Colla C- Diformulasikan khas untuk pembentukan sel kulit yang baru, mengekalkan kelembutan kulit malah mengekalkan awet muda. Merangsang pembentukan kolagen untuk menguatkan gigi dan tulang. Gegadis dan ibu ibu patut cuba ini, yang lelaki pon boleh!!

ENZYLINE- Mengurangkan berat badan, meningkatkan kadar metabolisma dan mengurangkan kandungan lemak dalam badan! UNtuk KuRUS la.

C-ZYME- Mengurangkan paras kolesterol dalam badan dan menjaga jantung supaya sihat selalu. Pesakit darah tinggi dan jantung amat digalakkan mencuba!

C-PRESSI-- Pesakit yang mengalami kemurungan atau terlampau stress dengan hidup, CPressi supplement terbaik. Dirumus khas untuk menghilangkan stress dalam diri.

C-FLEXIA-- Merangsang penghasilan collagen dan proteoglycan yang membantu menjaga kesihatan tulang dan sendi. Sesuai untuk pesakit atritis dan yang selalu sakit sendi2.


semua produk VCO TERBARU SESUAI DIGUNAKAN UNTUK SEMULA JANTINA TETAPI TIDAK DIGALAKKAN UNTUK IBU MENGANDUNG 



b- PRODUK VCO TERBARU

- dalam bentuk SOFTGEL
- boleh dimakan dan disapu di bahagian anggota badan khususnya MUKA/ PARUT
- sebotol 60 biji
- harga RETAIL RM65 SELURUH MALAYSIA

1- VCO + ARGAN OIL
    - VCO ARGAN sangat sesuai bagi individu yang ingin memiliki kulit badan yang cantik, lembut, gebu sacara semula jadi. MINYAK ARGAN digunakan sebagai pembantu dalam mengatasi masalah kulit yang berjerawat, berkedut, kasar dan warna tidak sekata. bagi yang berminat untuk mencuba produk ini, my PERSONAL ADVISE kepada anda... JANGAN SKIP makan selama 3 bulan dan amalkan menyapu minyak ini di wajap 3-4 kali seminggu

2- VCO + APRICOT KERNEL OIL 
    - VCO APRICOT diformulasikan sebagai minyak yang bagus untuk merawat kanser. seperti yang kita sedia maklum, zaman serba canggih ini, kita terdedah dengan pelbagai ancaman dari segi udara, kosmetics, air skincare yang tidak diketahui punca samada boleh menyumbang kepada bahaya KANSER atau tidak! jadi anda sangat sangat digalakkan untuk mengambil suppliment ini sebagai satu langkah pencegahan dari diserang ancaman KANSER ini. selain itu, VCO APRIKOT boleh mengawal dan mengurangkan PARAS KOLESTROL anda. LOVE YOUR LIFE!

3- VCO + POMEGRANATE 
    - VCO DELIMA diformulasikan sebagai satu suppliment untuk mambantu individu yang pentingkan kesihatan yang OPTIMUM. seperti yang kita sedia maklum, delima merupakan satu buah yang mengandungi atioxidant PALING TINGGI. dah kompem kompemla kalau amalkan akan buat muka dan badan nampak muda remaja gitu :) selain itu buah delima juga membantu masalah kesuburan dan dalaman wanita yang semua orang tahu.. wanita mempunyai pelbagai masalah berkaitan dalaman mereka.. Ibu mengandung DIGALAKKAN untuk makan vco delima kerana membantu memberi tenaga tambahan dan membantu tumbesaran otak janin. jadi kenapa perlu tungu dan tunggu?

- semua produk VCO TERBARU SESUAI DIGUNAKAN UNTUK SEMULA JANTINA DAN IBU MENGANDUNG / MENYUSU


*my simple advise
- apabila anda mengamalkan suppliment terutamanya jika anda tahu suppliment itu mengandungi sumber yang BERKUALITI, sila JADIKAN PENGAMBILAN SUPPLIMENT sebagai SATU AMALAN. bukan digunakan untuk jangka masa yang pendek
- selain itu.. pegang dalam disiplin hidup yang ANDA PERLU MINUM MIN 2LITER sehari
CARA PEMBELIAN
- Beli suppliment mengikut keperluan dan BUDGET. budget merupakan faktor utama yang mendorong kepada ketahanan individu untuk menjadikan suppliment itu sebagai amalan. thats why apabila anda beli dari EFA CATALYST.. anda akan disaran untuk menggunakan produk yang bersesuaian dengan BUDGET.. 
- INGAT.. SUPPLIMENT UNTUK DIAMALKAN bukan untuk result yang cepat.

SILA SMS/ WHATSAPP 
+6011-15725824: CIK EFA

ATAU EMAIL : efa_vcocatalyst@yahoo.com

HARGA RETAIL SEPERTI YANG DIBERI TAHU DIATAS.

UNTUK HARGA AHLI / AGENT SERTA PROMOSI SET BAGI YANG INGIN MENJADI AHLI

SILA TUNGGU NEXT ENTRY.

0 ulasan:

 

Copyright © 2011 Reserved to Cik Efa
Design by Cik Kumbang