Ahad, 21 Oktober 2012

VCO SOFTGEL NAK MASUK BLOG!

Sekian lama menyepi pasal VCO SOFTGEL XDOK STOCK!
sadis tahu..
saya tension bila msg beratus2 nak vco softgel..
apakan daya.. stock xde..
saya jadi lemah..
lemah nak handle order bila barang xde ni..
TAPI....
alhamdulillah..
syukur sangat kehadrat ilahi bila diberitahu
stock vco akan masuk dalam 2 hari lagi..
syukur xterkira sangat sangat sangat..
lama da sale ambo menyepi..
sadis..
jadi sape yang nak order n dapat b4 hari raya haji tahun ni 2012..
sila lah baca status di page ye.. page apa?
page ini : PAGE EFA
ATAU
kalau malas nak godek2..
meh fa copy paste disini..

insyaallah jika tiada aral melintang...
stock vco SOFTGEL akan kembali pulih pada hari rabu.
saya order 200 VCO SOFTGEL.
sekiranya anda nak vco softgel.. anda boleh buat pre order dimana 50% deposit diperlukan bagi memastikan tiada black out buyers.. apa pun efa minta anda tolong doakan bersama2 VCO SOFTGEL AKAN sampai ditangan..
COD CUMA AREA

SENAWANG / MASJID BDR BARU NILAI / TESCO AMPANG SAHAJA
pada hari rabu..
untuk area kuala pilah boleh ambil pada my sister di WARD 5 ORTHO HOSPITAL KUALA PILAH okay..
doakan doakan doakan...
keutamaan akan diberi kepada agent terlebih dahulu..
banyak petanda VCO akan sampai ni..
dan order yang efa terima da berpuluh2 sangat... jadi efa terpaksa terima yang 50% deposit dahulu... baki boleh byhand (if cod) or transfer after barang da dapat okay

okay dah...
boleh sambung buat assignment..
tq all :)

Rabu, 17 Oktober 2012

keadaan sudah genting!

assalamualaikum..
harini rsanya da lama xonline
keadaan gawat sangat sekarang...
harap sangat semua dapat memahami
stock tengah xde ye
saya harap semua bersabar lah banyak2
saya pon tengah runsing sangat ni
banyak stock catalyst xmasuk pada saya..
saya gawat sangat2 da ni..
xle nak berpikir dah ni..
minggu ni minggu exam
saya jadi lebih2 gawat..
terutama bila minggu ni ada CRIMINAL paper..
memang rasa nak menyorok dalam hutan..
msg sehari smpai 30-40 msuk..
saya xbole nak buat apa..
saya runsing..
runsing..
runsing
:-mood swing-:

Sabtu, 15 September 2012

JERAWAT ITU TIDAK BAGUS UNTUK ANDA!


fa dah penah post entry JERAWAT DI WAJAH PETANDA BADAN KITA ADA MASALAH.. MLM NI SHARE SEMULA.... PLEASE ALERT.. SELAIN MAKAN VCO N COLLAGEN.. FIBER / BIOPHYTO JUGA BANTU BUANG TOKSIN YE.. LAGI CEPAT DIA BUANG TOKSIN..minum air banyak bukan kena ingatkan lagi sebaliknya da jadi amalan kita semua.. PLEASEEEE MINUM AIR LEBIH SIKIT.. JGN NNT SAMPAI SAKIT BARU NAK MENYESAL :-

DAHI - Jerawat di dahi disebabkan haba badan melampau, peredaran darah tidak baik. Minda dan badan anda mungkin terlampau letih. Amalkan tidur awal dan bangun awal. Dapatkan tidur yang mencukupi dan minum air banyak.

HIDUNG - Jerawat di batang hidung bermaksud tulang belakang anda mungkin bermasalah. Jika di hujung hidung mungkin kerana haba perut melampau dan sisitem penghadaman tidak normal. Di salah satu hujung hidung pula boleh dikaitkan dengan masalah ovari atau sistem reproduksi.

DAGU - Fungsi buah pinggang terjejas atau sistem endokrin (rembesan dalaman) lemah. Kaum wanita mudah mendapat jerawat di sekitar dagu mungkin berpunca daripada haid yang tidak teratur dan sistem peranakan yang bermasalah.

PIPI KIRI - Fungsi hati mungkin kurang lancar termasuk dilanda masalah rembesan, menyahtoksin dan penghasilan darah.

PIPI KANAN - Fungsi paru-paru mungkin tidak normal.

PADA BADAN (BELAKANG & DEPAN) - Sistem perkumuhan yang bermasalah, sembelit. Amalkan pemakanan yang sihat dan ikuti MY PLATE pemakanan bagi mempastikan toksin tersingkir dengan lebih baik.
INGAT!!!!

Khamis, 13 September 2012

INI SOAL TANGGUNGJAWAB!

NEW SEMESTER :)
NOW DAH 2ND YEAR STUDENT :)
I'M SO HAPPY!
*cissss* itu sumer ayat drama

title entry plak xleh blah aje..
ayat macam kena tinggal dek pakwe

FOKUSSS!!
bermula sem baru
semua nya baru
azam pon baru
baru pon baru lah...
cuma semester ini
makin mencabar.. seperti tajuk entry kali ni
" INI SOAL TANGGUNGJAWAB"
since dah masuk sambung blajar
bukan senang nak fokus on banyak perkara
act n responsible as CEO ... STUDENT.. DAUGHTER..FRIEND AND A CONSULTANT
Its not easy..
kena bahagi masa betul2 perfect!
xboleh nak sewenang2nya bersuka ria lagi mcam dulu
tapi as the consequences
aku jadi penat!
badan pon letih sangat
lately ni badan rasa mcm lembik selembik jelly!
makan minum  entah kemane
malam baru nak mkan
tapi demi TANGGUNGJAWAB!
xle nak suka suki biarkan or lepaskan salah satu cm tu aje
bukan senang nak lepaskan biz lepas 3months of struggling to achieve 25k sales a month!
and bukan senang nak cari orang yang supportive and faham diri kita betul2!
bukan senang.........
and orang yang susah tu slalunya menjadi salah satu punca badan jadi letih..
letih sangat!
sedih and sadis hidup dikelilingi manusia jenis itu..
tapi apa pon
kena set aside semua tu
xle nak mengada2 nak melatah seperti dulu
kena bangkit and buktikan kepada semua
walaupun aku masih seorang PELAJAR.. aku masih boleh menjadi seorang CEO yang berjaya!
#KENABUKTIKAN!!#
*semoga segalanya dipermudahkan.. 
amiiinn
 

Copyright © 2011 Reserved to Cik Efa
Design by Cik Kumbang