SALAM...
PROMOSI FREE POSTAGE N -30% POSTAGE AGENT TAMAT MALAM NI OKAY..
PUKUL 11 MALAM
KORANG BOLEH BOOKING/ ORDER/ PAY
HARI NI OR ESOK OKAYYY
TQ..
EH..JEMPUT DATANG RUMAH.. TGH OPEN HOUSE NI...
Sabtu, 3 September 2011
Rabu, 24 Ogos 2011
he is new in this world
dia masih baru di dunia ini.. masih xkenal pape lagi..
introducing u....
anak buah CE yang ke 3....
LUKMAN AL HAKIM......
dia sangat cute kan????
comel la awk sayang.....
nnt boleh main dengan abang HASAN AL BASRI AND MUHAMMAD AL FATIH tau..
bulan 11 ni kua lagi 2 org kawan baru awak tau...
love u sayang
introducing u....
anak buah CE yang ke 3....
LUKMAN AL HAKIM......
dia sangat cute kan????
comel la awk sayang.....
nnt boleh main dengan abang HASAN AL BASRI AND MUHAMMAD AL FATIH tau..
bulan 11 ni kua lagi 2 org kawan baru awak tau...
love u sayang
esok 25 august ada postage lagi..
salam..
jeng..jeng..jeng..
nak bagi special kat korang la kan...
esok fa buat postage jugak okay..
kesian.. ramai yang xdapat...
so esok fa pos la untuk korang...
okay...
sama-sama berdoa agar jumaat/sabtu.. korang dah dapat stock okay..
sayang korang semua......
salam..
and selamat berbuka
jeng..jeng..jeng..
nak bagi special kat korang la kan...
esok fa buat postage jugak okay..
kesian.. ramai yang xdapat...
so esok fa pos la untuk korang...
okay...
sama-sama berdoa agar jumaat/sabtu.. korang dah dapat stock okay..
sayang korang semua......
salam..
and selamat berbuka
Selasa, 23 Ogos 2011
maaf....
salam...
CE nak minta maaf kepada semua...
my customers.. my followers..
CE sangat busy this week..
Sangat-sangat BUSY..
korang xtau bilik efa macamana..
boleh pitam kalau masuk..
ni pon ansur2 mengemas ni..
banyak sangat baju...
smlam lagi busy terlampau....
last postage sebelum raya...
and CE juga busy melengkap kan smua form untuk masuk UIA nanti..
efa bukan sengaja nak melengah-lengah kerja postage/amik order okay...
tapi sekarang memang sangat busy,,,
harap semua faham..
tq to all customers EFA CATALYST
maaf kan segala kesilapan CE...
ni untuk korang..
SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR BATIN
CE nak minta maaf kepada semua...
my customers.. my followers..
CE sangat busy this week..
Sangat-sangat BUSY..
korang xtau bilik efa macamana..
boleh pitam kalau masuk..
ni pon ansur2 mengemas ni..
banyak sangat baju...
smlam lagi busy terlampau....
last postage sebelum raya...
and CE juga busy melengkap kan smua form untuk masuk UIA nanti..
efa bukan sengaja nak melengah-lengah kerja postage/amik order okay...
tapi sekarang memang sangat busy,,,
harap semua faham..
tq to all customers EFA CATALYST
maaf kan segala kesilapan CE...
ni untuk korang..
SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR BATIN
![]() |
| SALAM LEBARAN DARI EFA DAN KELUARGA |











